Succes met culinaire productontwikkeling 2017

Innovatief inspelen op veranderende consumentbehoeften

 

Allereerst wil ik je als gewaardeerde relatie een ontzettend gezond en succesvol 2017 toewensen. Het belooft een verfrissend en creatief spannend culinair jaar te worden. Graag breng ik je op de hoogte van de vele nieuwe culinaire initiatieven die voor 2017 op de agenda staan.

Dit bracht 2016 voor mij aan nieuwe mooie culinaire projecten. 

 

Jamie Oliver productlijn

 

Samen met de Centrale Slager van Jumbo heb ik diverse vleesproducten voor de ‘Jamie Oliver lijn’  ontwikkeld. Deze zijn nu verkrijgbaar in de gele super.

 

Hinkelman Utrecht

 

Voor Hinkelman ben ik gestart met receptontwikkeling. Begin maart 2017 opent deze ambitieuze culinaire winkel haar deuren op de Burgemeester reigerstraat 63 te Utrecht.

 

Power to the Pieper Kookboek

 

Veel complimenten gekregen over het Power to the pieper kookboek, wat ik samen met Jonah Freud en Samuel Levi heb geschreven. Kijk ook in Delicious #1 2017.


Bron: tasting tables


 

Wat gaat culinair 2017 ons brengen? 

 

De culinaire markt verandert snel. De consument accentueert nadrukkelijk andere behoeftes rondom eten en drinken. Een toename van steeds meer culinaire gemaksproducten. Er wordt volop geëxperimenteerd om onderscheidend vermogen te realiseren. In de supermarkt met versproducten uitgestald op innovatieve counters.

 

Voor restaurants met verrassende nieuwe eigentijdse gerechten op de menukaart.

Consumenten willen verrast worden en betalen graag meer voor een betere kwaliteit. Horeca, restaurants en supermarkten komen meer in direct contact met de consument. Eerlijk voedsel met optimale smaakbeleving.

Ook heeft de consument samen koken thuis weer herontdekt.

 

Communicatie en verrassende recepturen voor producten wordt belangrijker dan ooit voor succes.

 

Ze willen weten wat ze eten.

Biologisch wordt inmiddels breed gedragen. Er worden nu boeken geschreven, programma’s gepresenteerd en vele winkelketens zetten in op biologisch plantaardige producten.


In 2017: focus op culinaire productontwikkeling zakelijke markt

 

In het nieuwe jaar 2017 richt ik mij volledig op het ontwikkelen van nieuwe smaakbelevenissen voor de zakelijke markt. Verfrissing en dynamiek in culinaire productontwikkeling.

 

Eigentijdse recepten voor bedrijfscatering. Nieuwe culinaire inspiratie voor de horecakeuken en sprankelende menukaarten.

 

2017 staat voor mij volledig in teken van culinaire productontwikkeling geënt op kwaliteit en duurzaamheid. Voor de bedrijfscatering wil ik graag eigentijdse gezonde groenterecepten ontwikkelen.

 

Ook wil ik graag meewerken aan nieuwe recepten om fit en vitaal te blijven. ‘Overall’ is er een groeimarkt en een uitdaging om meer spannende groentegerechten op het menu te krijgen.

 

 

Ook geinteresseerd in nieuwe omzetkansen voor 2017 vanuit inspirerende culinaire productontwikkeling ?

 

Ja, ik wil graag een afspraak maken met Yolanda om nieuwe omzetkansen te bespreken

Culinaire groet,

 

Yolanda

 

YolandavanderJagt_2